Skip to main content

Acțiune rapidă și procese exponențial îmbunătățite, prin utilizarea AI

Scris la data:

Cu orice tendință de afaceri în creștere, directorii tind să adopte o abordare prudentă, dar ambițioasă a modului în care aceasta poate ajuta sau împiedica, operațiunile de zi cu zi sau rezultatele unei companii. Când vine vorba de inteligența artificială (AI), această realitate nu este diferită pentru contractorii de servicii. Noile platforme, cum ar fi Chat GPT, dacă sunt utilizate corespunzător, pot fi un impuls uriaș pentru multe sarcini administrative sau bazate pe recrutare, pe care toate companiile trebuie să le îndeplinească pentru a rămâne organizate și de succes. În același timp, totuși, elementele necunoscute ale inteligenței artificiale, în special din punct de vedere al securității sau al acurateții datelor, ar trebui să încurajeze aceleași companii să parcurgă acest drum cu atenție.

Pentru a ajuta la clarificarea beneficiilor AI ca instrument de afaceri, Mara Gannon de la Fortune Web Marketing a subliniat patru domenii cheie, pentru care companiile pot utiliza software-ul pentru a își îmbunătăți afacerea împreună cu câteva aspecte notabile de reținut.

  1. Eficiență îmbunătățită

Sistemele bazate pe inteligență artificială pot automatiza sarcinile de rutină și pot îmbunătăți procesul decizional, economisind timp și resurse valoroase. Exemplele includ asistență pentru planificarea rutei, gestionarea inventarului, monitorizarea condițiilor clădirii și multe altele. Pentru companiile care se confruntă cu gestionarea timpului sau comunicarea eficientă între personal, AI poate fi esențială în simplificarea multor procese administrative.

  1. O precizie mai bună

Algoritmii AI pot procesa și analiza cantități mari de date cu o acuratețe ridicată, facilitând identificarea problemelor potențiale înainte ca acestea să devină probleme. Software-ul poate îmbunătăți acuratețea planificării proiectelor și a estimării costurilor prin analiza datelor istorice și prognozarea tendințelor viitoare. Acest lucru poate ajuta contractanții să ia deciziile fiind informați atunci când deleagă proiecte, alocă o perioadă de timp motivată diferitelor sarcini și rămânând în limitele bugetelor adesea stricte.

  1. Siguranță îmbunătățită

AI, inclusiv senzori IoT și roboți de curățare, pot ajuta la menținerea unui mediu curat și sigur pentru ocupanții clădirii. Companiile ar trebui, totuși, să aibă în vedere confidențialitatea și securitatea datelor. Odată cu utilizarea AI, vin o mulțime de griji și responsabilități în privința datelor și este important să ne asigurăm că aceste date sunt gestionate în mod etic și cu măsurile de securitate adecvate. Pe măsură ce AI continuă să devină un punct focal în construirea de servicii, va fi esențial să se pună accent pe securitatea cibernetică pentru a preveni încălcarea datelor sensibile.

  1. Recrutarea clienților

Instrumentele bazate pe inteligență artificială, cum ar fi chat boții, pot ajuta clienții potențiali cu întrebări, pot programa apeluri/întâlniri și pot oferi mai mult context pentru anumite servicii. Acest lucru le permite angajaților să abordeze sarcini mai importante pe care doar expertiza umană le poate gestiona. În plus, AI poate analiza datele și identifica tendințele privind alegerile și preferințele clienților. De aici, companiile pot utiliza aceste informații pentru a crea campanii de marketing personalizate care rezonează cu segmente specifice ale publicului țintă. Spre exemplu, acestea ar putea trimite promoții direcționate clienților care și-au arătat interesul pentru inițiative sustenabile sau care au indicat că sunt interesați de tehnologia de curățare automată, pentru a îmbunătăți viteza, eficiența si randamentul sarcinilor de curățare efectuate.

Inteligenta Artificiala Curatenie
Specialist sisteme de igienă profesională
Specialist sisteme de igienă profesională
Cere ofertă acum