Skip to main content

Sfaturi pentru o curățare eficientă după modificările de structura a spațiilor, reproiectare și reamenajare sau modificări contractuale

Scris la data:

Unul dintre cele mai importante considerente atunci când negociați modificările contractului din cauza reproiectărilor este refuzul. Modificările care afectează manipularea și îndepărtarea deșeurilor pot avea un impact asupra serviciilor înainte și după construcție și ar trebui rezolvate înainte de începerea lucrărilor.

„Accesul la liftul de marfă este esențial, deoarece personalul trebuie să îndepărteze gunoiul. Trebuie să aveți o întâlnire pentru a stabili ce se va întâmpla în timpul fazei de construcție: cum vor fi gestionate deșeurile? Cum va afecta construcția utilizarea liftului de marfă? Când vei lucra în clădire?”

Dacă personalul care se ocupă de serviciul de curățenie trebuie să lucreze în jurul construcțiilor, se recomandă să fie în contact direct cu clienții cu privire la nevoile acestora și să comunice ce tip de servicii de trebuie să aibă prioritate. Lucrătorii din prima linie trebuie să aibă acces în toate zonele clădirii pentru a curăța și îndepărta gunoiul.

Odată ce reproiectările sunt finalizate, este nevoie să reevalueze serviciile de colectare a gunoiului și să lucreze cu clienții pentru a eficientiza procesele acolo unde este necesar.

„Cu cât o zonă este mai densă, cu atât va dura mai mult timp pentru a goli gunoiul, a șterge desktopurile sau a prafului. Fii transparent cu clienții și oferă-le opțiuni.”

Pentru a minimiza costurile, se sugerează trecerea clienților la un program centralizat de colectare a gunoiului în care angajații își duc în mod regulat propriile gunoi într-o zonă din apropierea unei stații de cafea sau a unei săli de mese. De acolo, lucrătorii de la curățenie pot îndepărta gunoiul o dată pe zilnic, bisăptămânal sau săptămânal. 

„Făcând acest lucru, putem economisi mult pe forță de muncă și costuri care pot compensa creșterile salariale. Este important să putem colabora mai mult pentru a găsi soluții inovatoare, cu atât mai bine o putem face pentru a oferi un loc de muncă sigur și sănătos.”

Când navighează în potențiale modificări contractuale, companiile sunt de acord că onestitatea și transparența este cea mai bună politică.

„Fii transparent, fii flexibil, justifică ceea ce faci și monetizează. Ar putea fi vorba despre creșteri ale salariilor, dar ar putea fi și despre implementarea unui nou echipament mecanizat, care costă 6.000 de euro, dar economisește trei ore de muncă în fiecare zi.”

Indiferent de modificările de design sau de aspect pe care le face un client, trebuie să vă arătați sprijinul. A fi un partener puternic înseamnă să arăți entuziasmul față de schimbări și să lucrezi împreună la cele mai bune modalități de a prezenta noul aspect. Se recomandă să dați o întorsătură pozitivă modificărilor înainte de a discuta despre schimbarea sarcinilor de lucru și noile structuri de prețuri.

„Întrebați-vă clienții dacă există alte servicii pe care le puteți oferi la care nu s-au gândit înainte. De exemplu, dacă reduc amprenta clădirii, poate că ar putea reutiliza doi membri ai echipei pentru a șterge și dezinfecta în mod constant zonele cu atingere ridicată. Sau poate ar fi indicat să se spele trotuarele cu ajutorul echipamentelor cu presiune. Aflați ce este important pentru partenerii dumneavoastră. Acest lucru ajută în mare măsură administratorii de proprietăți să pună accent pe o clădire curată și sigură.”

Specialist sisteme de igienă profesională
Cere ofertă acum